20 Kasım 2010 Cumartesi

Max Payne filmini izle

Yapım : 2008, ABD
Tür : Aksiyon / Dram / Gerilim / Gizem / Suç
Yönetmen : John Moore
Senaryo : Sam Lake, Shawn Ryan, Beau Thorne
Oyuncular : Kate Burton, Mark Wahlberg, Donal Logue, Ludacris , Olga Kurylenko, Beau Bridges, Mila Kunis, Ted Atherton, Joel Gordon, Nigel Billing, Rothaford Gray, Nelly Furtado
Dağıtım : Tiglon
Süre : 2 saat, 05 dk.
Gösterim Tarihi : 17 Ekim 2008
Sinema dünyasında 3 yıl kadar önce uwe boll’un başkanlığında bir grup kuruldu.bu grubun adı bilgisayar oyunlarını kötü uyarlama grubu.2 hafta önce bu gruba bir isim daha dahil oldu.bu adamın adı john moore.john moore max payne’nin yönetmeni.film kabahatlerle dolu ama bütün hepsini john moore’e yıkmamak lazım.çünkü bu kadar vasat bir filmde 2-3 tane güzel sahne çıkmasıda normal.bu sahneler; max’in polislerle çatıştığı sahne ve filmin son 5 dakikası.böyle güzel bir
oyunun uyarlanmasında kabahatli olan bir başka isim filmin senaristi beau thorne.ben 2 bölüm olan oyunu bitirdim ve sadece film ile oyunun benzer 1-2 noktasını aynı buldum.max’in ailesinin öldürülmesi ve max’in evinin betimlenmesi.bu uçan kuşlara falan anlam çıkaramadım.yapımcılar için hayal kırıklığı olsada bütçeyi fazlasıyla çıkaracağı apaçık ortada.oyuncu seçimi konusunda en doğru olanın mark walhberg olarak seçilmesi bence çok iyiydi.diğer oyunculara bakarsak 24 yaşındaki mila kunis’in 28 yaşındaki olga kurgylenko’nun ablası olması kötüydü.hiç olgun durmamış.filmde para eden tek şey mark wahlberg’in her zaman ki gibi oyunculuğunda döktürmesi. yazımı oktay ege kozak abinin yazdığı yazıdan alıntı yaparak bitirmek istiyorum; “max payne, oyunun hayranlarını tatmin edecektir. oyunla alakası olmayan basit aksiyon hayranlarına az çok eğlenceli bir kaç saat sunabilir, o kadar. bu arada, benim için max payne, yılın en kötü filmlerinden biri.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

film izle